Yener Çevik - Senden Gizledim ( prod. Umut Timur) #SendenGizledim



zamanında düştüm bende delice sevsin sevenler çocuklar gibi küstüm bende üşüyorum ölüm üstüm nerde sırtım alnım yüzüm terde kendi kendime dedim aklın nerde kalabalık gibi yanlız burada herkes zemin kattakı evlere perde gerekmez harbiden sevse terk etmez yanlızlık bazen melodik bazen tek ses turkuaz dolunay yakamoz körfez anlamayı bilmiyorsa baksa görmez bir de bayağıdır görüşmedik iyi misin bir kapı ne zaman çalsa diyorum sen misin sanayide çalışınca tırnaktaki kir gibi çıkmayan hatıramsın bil Nakarat X2 acılarla kederimi sinirimi öfkemi üzülürsin diye senden gizledim Bridge çocuklar gibi küstüm bende senden gizledim üşüyorum ölüm üstüm nerde senden gizledim Verse 2 bu benim yazdığım ilk günlük saniye bazen bi sene ay ve gündü insanı insan affedince hürdür gözlerinde sürme saçlarınla güldü çıkamayacağın sözlere yemin etme özlüyon o biçim sevince olmaz bitme ağlamakta güzeldir göz yaşı silme ben benden biliyorum sen bilmezsen bilme şu an deseydin keşke günaydın gerçeği hayal de çok güzel duraydı uzun bir ara değil bu bir molaydı yunuslar sahile vurdu yaralıydı son kalan paketimin son dalıydı aylardan pazar günden salıydı ya sihirli lamba ya da uçan halıydı her aşka başka aşk kobaydır Nakarat X4 acılarla kederimi sinirimi öfkemi üzülürsin diye senden gizledim


Prodüktörlüğünü Umut Timur'un üstlendiği Yener Çevik tarafından seslendirilen ve yine Yener Çevik tarafından sözleri yazılan "Senden Gizledim" Eserinin video klibi sizlerle. Yönetmen: Özkan Özdemir Oyuncular Fırat Bozan Ecem Er Instagram @xanaduart XanaduArt Production #sendengizledim

0 yorum:

Yorum Gönder